Heeft u een klacht?
Beste klant,
Vanzelfsprekend proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Ook als er op een of andere manier een klacht ontstaat. Wij verwachten onderstaande procedure nooit te hoeven ondergaan, maar sinds 2016 zijn we verplicht deze op onze site te vermelden, om u daar van op de hoogte te stellen.
Hierbij de officiele tekst
"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Vanzelfsprekend proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Ook als er op een of andere manier een klacht ontstaat. Wij verwachten onderstaande procedure nooit te hoeven ondergaan, maar sinds 2016 zijn we verplicht deze op onze site te vermelden, om u daar van op de hoogte te stellen.
Hierbij de officiele tekst
"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."